2017. július 16., vasárnap

Semmi különös

nem történt ezen a hétvégén. Végre sikerült kitakaritani a pince befőtt-tároló részét, ami két napot vett igénybe, de még ott van a zőldségtároló, viszont egyelőre nem érzek égető késztetést, hogy annak is nekivágjak... de a felső szintünk most már tiszta (pár napig) és moziba is voltunk szombaton - a Gru 3-at néztük meg amely még felnőtt szemmel is élvezhető. És kb. ennyi is volt a szombat - pedig készültem a Székely Vágtára előadást nézni, de mivel beleesett az eső és gyerekekkel mentünk volna, ezért inkább kihagytuk ezt az esti programot. Vasárnap mentünk csak ki, viszont arra már a jó programok (lovaglás, kézmüves gyerek foglalkozások és kirakodóvásár) nagy része már bezárt - igy csak sétáltunk egyet, meglátogattuk Anyósomat aki épp epekrizis miatt a kórházban van. Vasárnap sikerült nagyon finom ebédet főzni - minden álszerénység nélkül - brokkolis csirkemell és cukros fahéjas rúd készült - mindkettő nagyon finom, be is került a családi rendszeres kinálatba, az biztos. Limara receptjei eddig is nagy sikernek bizonyultak - most épp az express croissanttal szemezek. Ma pedig a rendszeres (és szinte céltalan) pakolászás és rendrakás mellett azt hiszem délután játszani megyünk a kicsik egyik pajtijához... meg a héten mennénk egy másik pajtihoz is, akik rég hivnak, a könyvtárba is vissza kellene vinni az elolvasott könyveket, lovagolni is készülünk és végre elmennénk fürdeni is valahová fedett fürdőbe - mert valahogy a napokban többször éreztem késztetést arra, hogy forró teát igyak - igy juliús közepén...

4 megjegyzés:

  1. Amikor olyan semmi különös van, akkor is egy csomó minden történik szerintem felétek :) ... Egyébként meg kellenek az ilyen magunkhoz képest lassabb napok, nálunk is azt hiszem ilyesmi jön, nem lehet teljes fordulatszámon végigsuhanni a nyáron, meg azt hiszem semmin sem :). A cukros-fahéjas rudat kipróbáljuk szerintem mi is, nagyon jónak tűnik, a fiúk meg imádják a fahéjas dolgokat, a kürtöskalács-feelingről nem is beszélve :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellenek ezek a lassabb napok is, amikor utolérem magam/magunkat egy kicsit úgy mindennel - renddel, főzéssel, rajzzal, olvasással :-) és igen : a rúdnak kimondott kürtős feelingje van - épp ma jött az ötlet, hogy akkor kipróbálnám a kürtős-sütést is, Anyumnak vannak sütőrúdjai :-) csak az alkalom kell hozzá.

      Törlés
  2. Imádom a receptjeit (Rántotthús wokban)
    Sok mindent "tanultam" onnan. :)
    Limara pedig egy kincs :) Express croissant ajánlom, én már megsütöttem. :)
    Én a lassú napokat szeretem, amikor nincs izgalom, sajnos évek óta ritka az ilyen. :) :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a lassú napokat szeretem, cask hát nem rajtam múlik mindig - ma kimondottan lassú less, mert auto nélkül maradtam :-) A cukkinis-répás csirke is az egyik kedvencem - és a többit is szeretem - eddig mindenik sikerélmény volt... Limará receptjei is!

      Törlés