2017. július 7., péntek

Érdekes

lassan 23 éve vagyunk eggyütt Apucival, ami eléggé átlagos - vagy mégsem? vannak akik még egyedül vannak, vannak akik már a második (vagy éppen a harmadik) kapcsolatban ... ez most a közelgő érettségi találkozóval kapcsolatosan fogalmazódott meg bennem : hogy néha annyira közel érzem magam Hozzá, amikor szavak nélkül is képesek vagyunk kommunikálni - van, hogy nekem még csak felrémlik egy gondolat, ő meg kimondja... és akkor van valami fordulópont és mintha teljesen más nyelven beszélnénk, látszólag minden ok nélkül eltávolodunk... hogy ismét egymásra találjunk. igy van ez másoknál is ??? ( a kérdés kőltői, mert biztos igy van... csak elképedek néha ezen a nagy szakadékon)
Bogival sokkal könnyebb mióta dolgozik... remélem igy is marad és kifele tartunk már a kamaszkorból - ideje lenne :-) és még alig 3-4 év és jön a Nagy Kamasz Hármas!
Emberi kapcsolatok : milyen sokat jelent 25 év - teljesen átformálódtak a baráti viszonyok, kapcsolatok (az iskolai/osztálytársi kapcsolatokról beszélek) - aki a barátom volt, az most majdnem idegen, akivel meg eddig két mondatot beszéltem - vagy annyit sem, azzal meg tök jól el tudtunk cseverészni 2-3 órát és azt vettem észre, hogy várom azt a találkozót és eldöntöttem, hogy jó lesz és jól fogom érezni magam! A szervezés egyik jó oldala, hogy azokat az embereket tudtam mozgósitani, akikkel szivesen találkoznék.
Ez pörög most nálunk - és még sok minden más is, jövök még :-)

11 megjegyzés:

  1. 23 év azért nem semmi! :) Szerintem ez nem átlagos, nagyon kevés párnak jön össze, ezért csak gratulálni tudok hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint szám sok - viszont úgy érzem, egy pillanat volt csak. Ami félelmetes, az az, hogy már többet voltunk eggyütt mint külön...

      Törlés
  2. A hullámzás normális,legalábbis nálunk is így van. Olyan jó visszatalálni,még ha benne is van hogy máshogy is lehetne....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy normális és mégis mindig elképedek mennyire el tudunk távolodni és mennyire ismét egymásra hangolódunk utána :-)

      Törlés
  3. De jo,hogy ezt most leirtad...es foleg,hogy en olvastam(sajnos par honapja ritkabban jovok,mint szeretnem).
    Mi 20 eve vagyunk egyutt a ferjemmel es pont igy van.Eleg raneznem neha es tudom mit gondol....x hetig,honapig minden oke,aztan egy dolig kapcsan vagy szimplan csak ok nelkul(neha ugy tunik)ugy tekintek ra,mintha idegen lenne.Csodalkozom,hogy ki ez az ember,amivel ennyi evet leeltem es akit ennyire szeretek,es most megis olyan,mintha nem ismernem ot...ezt az oldalat legalabbis.
    Szerencsere altalaban hamar elmulik ez az erzes,de az az 1-2x nap maga a pokol(legalabbis en igy erzem....mert haragszom is ra emiatt,de ugyanakkor nagyon hianyzik a megszokott erzes,hogy vagyunk egymasnak).
    En azt hittem ez csak nalunk van igy,mert tisztaban vagyok vele,hogy velem se egyszeru egyutt elni :)
    Kivanom,hogy Bogival igy is maradjon ...sajnos az en 20 evesem neha meg visszaesik :)...mindig megallapitom,hogy en azert nem ilyen voltam az o koraban(ertem ezalatt,hogy en pl anyukamnak is ketes nelkul segitettem barmiben,nemhogy x-szer kelljen szolni )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dolig=dolog
      Ketes=kérés
      Bocsanat,az ikrek itt ugralnak rajtam

      Törlés
    2. Dolig=dolog
      Ketes=kérés
      Bocsanat,az ikrek itt ugralnak rajtam

      Törlés
    3. Ez pontosan igy van, ahogy mondod - komolyan kirázott a hideg, mert ezt én igy, ennyire pontosan nem tudtam megfogalmazni! de erről van szó - azt hittem ez nálunk van csak igy - ezek szerint nem. És azt hiszem valahogy igy lehet leélni valakivel sok-sok évet ép ésszel (velem is). Bogival tudatában vagyok, hogy lesznek még hullámvőlgyek - de ez igy most jobb mindenképp mit azelőtt, de féltem is nehogy valami Baja legyen... de tudod hogy van ez!

      Törlés
  4. Mi is ennyi ideje vagyunk egymásnak, bár az elején voltak szünetek, 99-ben házasodtunk össze. És pont úgy van, ahogy írtad és a visszatalálás sem megy magától, kellünk hozzá mind a ketten mert hiába szeretem őt annyira, haragudni is annyira tudok rá mint senki másra. Mert fontos nekem! Szerintem a széthulló kapcsolatok az ilyen szakaszokban esnek szét ott ahol nincs gyerek, nincs közös cél, szakítanak pedig lehet, hogy érdemes lenne még harcolni egy kicsit.

    VálaszTörlés
  5. Hűha - komolyan??? és ez most annak szól, hogy az évek száma és az esküvőnk éve is stimmel! azta! meg a négy gyerek is! igen, pont ez is megfordult a fejemben amikor irtam, hogy a széteső házasságok biztos ilyenkor esnek szét végleg - akkor ez teljesen átjött - vagy mi mindannyian egy húron pendülünk :-)

    VálaszTörlés
  6. Én azt gondolom,hogy ez így van, nem hagynak időt maguknak a visszataláláshoz. megsértődnek, büszkék, becsajoznak/bepasiznak, rávágják a másikra az ajtót és így nincs többé jövőjük. É is te is, más is sokszor csapta volna rá a másikr aaz ajtót szerintem, csak vagy mégse,vagy ki is nyitjuk azonnal:) Ezért fontos szerintem, hogy nem feltétlen az első kapcsolatában házasodjon az ember, mert akkor nincsenek mintái a békülésre sem és nincs összehasonlítási alapja stb..., bár van ahol úgy is működik, hogy az elsők egymásnak. Nálunk nem így volt, mi már "öregek" voltunk, én 26,5 éves amikor összházasodtunk, Gy-nak pedig amásodik házassága, de nem bánom:)

    VálaszTörlés