2017. július 14., péntek

Atyaég!!!

Teljesen átmentem énblogba - ha valaki most kezdene olvasni, azt hinné nincs is gyerekem :-) pedig azért zajlik az élet az izgalmak háttereként is. Ez a hetünk is nagyon mozgalmasra sikeredett : hétfőn barátok voltak itt játszani, kedden itthon múlattuk az időt a gyerekekkel, majd este csajos vacsi volt (nekem :-) és már annyira összeszoktunk, kialakult egy kemény mag, hogy közben lement a vihar, dörgött, villámlott - mi bevonultunk az étterembe a teraszról - és amikor elsőre ránéztem az órámra már tiz volt - és hatkor volt a tali), szerdán meggyeztünk : leszedtük és kimagoztuk, cukroztam... a tegnap pedig a gyerekek Mamánál voltak - mi meg Apucival elmentünk bevásárolni, ebédelni - majd kávéztam a csajokkal - osztálytársak, utána meg ismét egy beszélgetés egy másik osztálytársammal... szuper volt a találkozó, mondtam már? :-D
Tehát a gyerekek : jól megvannak, Tihamért is hazahoztuk szerdán, nagyon csend volt már nélküle - de komolyan, hiába voltak még itthon ketten/hárman - azért nagyon tudott hiányozni a Gombócka. Mert annyira kiváncsi, szeretetreméltó - és nem csak azért, mert az enyém ... most meg folyton csak játszanak, örvendenek egymásnak - igaz Anyumat kikészitették a tegnap, nagyon el volt fáradva estére. És mi több : lerobbant az autóm is - jelezve, hogy ennyi és nem több, elég volt a pörgésből. Szerencsére nincs nagy baja - valami turbo-cső szakadt ki, viszont a hétvégére biztos nincs autóm. A múlt héten voltunk párszor rollerezni/fagyizni a gyerekekkel - és nagyon jó kis történetet kanyaritottam az esemény köré : olyan útakon jártunk, ahol a madár sem jár, titkos jeleket olvastunk (térképet, közlekedési jeleket), szűk sikátorokon suhantunk át - nagyon élvezték! azóta is kérik menjünk még! De jól elvannak azért otthon is : rajzolnak, szineznek, festenek. Kedden kitaláltuk Borival, hogy ráfekszik egy dupla csomagolópapirra - én meg körberajzoltam . És utána egész nap csak csinositgattuk a másik Borit : megerősitettem a körvonalakat, Boró megrajzolta az arcát, körmeit, ruháját - majd közösen kifestettük :-) nekem nagyon tetszik - gondoltam el fogom rakni emlékbe : egy életnagyságó lenyomat Boróról, majd'hétévesen. és most Tihamér is szeretne ilyent :-) A medencénk végre kész : megtelt vizzel, ment bele az algairtó és a klor is, remélem birja most - eddig azzal szórakoztunk, hogy amire megtőltöttük vizzel, arra bealgásodott - most úgy néz ki eltaláltuk a dozist. Egyedül az idő nem fürdésre való most éppen, de nem adjuk fel :-)




3 megjegyzés:

  1. Ez a rajz szuper! Érzem az írásból pörögtök ezerrel! De ez így jó! :-)

    VálaszTörlés
  2. De klassz ez a rajz! Nem baj, ha kicsit rólad is szól a blog, jó olvasni. :)

    VálaszTörlés
  3. A rajz nekem is nagyon-nagyon... milyen szuper lesz majd nosztalgiázni :-) és Tihamér is akar - cask kell hozzá egy szabad délelőtt :-)

    VálaszTörlés