2017. július 4., kedd

Adminisztrativ

Lassan nyolc éve lesz az idén - valamikor októberben - hogy irom a blogot. Akkor még csak négyen voltunk és nem is nagyon számitottunk arra, hogy bővül a család... a néhai freeblog volt a legszimpatikusabb kezdetben, ott voltam három évet, majd utána, amikor az akadozni kezdett, akkor kőltöztem át a bloggerre, 2012 augusztusban :-) sajnos a freeblogos naplóm azóta elszállt az éterbe - ezt sajnálom, bár azt hiszem vissza tudnám még szedni, ha rákeresek (és igen : rákerestem, a képek már nincsenek meg, de a bejegyzések nagyjából igen - érdekes volt olvasni, itt állt le a bejegyzésem, mert elvesztem benne :-) Az első percektől voltak kétségeim is - mennyire lehet igy kitárni az életünket nyilvánosan, bár eleinte nem volt nagy a nézettség és inkább magamnak is irtam. Amikor a kicsik is megszülettek, akkor életmentő lett a blog, az irásterápia müködött, sokszor be is csavarodtam volna, ha nem tudom kiirni magamból a gondjaimat/örömömet. Érdekes, hogy most már nem is nagyon emlékszem egy-egy bejegyzés hátterére, de elolvasva azért beugrik mi is ihlette... szóval : időről-időre előjön, hogy akkor most bezárok, főleg ha nagy lesz az olvasottság... majd utána normalizálódik és akkor megy tovább minden. És szeretlek titeket is, akik olvasnak és akiket olvaslak, sokat kapok tőletek. De viszont lenne most egy kérésem : akik nem szoktatok kommentelni és van blogotok - szivesen olvasnálak, hogy oda-vissza müködjön ez az ismerettség : irjatok magatokról! osszátok meg a blogjaitok cimét akár itt, akár e-mailben is! És még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy bezárom a blogot - de szólok majd előtte.

15 megjegyzés:

  1. Én 2008 óta írok, már csak napló leginkább, de jó visszaolvasni és ezért fontos nekem:) És a képek miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mióta zártad be? vagy nálad ez startból igy volt? a képeket én is sajnálom, főleg a régi freeblogos időkből

      Törlés
  2. Én még 4 éve se írok, de ezt tudod te is, viszont szeretem nagyon, ahogy te írtad az írásterápia miatt is, de legfőképp az emlékek megőrzése a legjobb az egészben.
    De ami a lényeg, remélem nem zársz be! Nagyon hiányoznál, ez most megrendített, remélem nem így lesz... Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, és szeretném is ha maradnál - persze, ha te is akarod

      Törlés
  3. Szia! Én nem hiszem, hogy kommenteltem már ide. Szívesen olvaslak és sajnálnám, ha eljönne a záróra, de valahol megértem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! örvendek és jó a blogod is! ilyenre gondoltam : látni a név mögött az embert - köszi!

      Törlés
  4. Érdekes, én is éppen ezen gondolkodom mostanság, sok a kattintás, csak a töredékét ismerem az olvasóknak, és hát én is gondolkodtam, hogy talán ideje lenne zártnak lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont igy gondolkodom én is! nem mintha extra titkokat akarnék irni (sőt : van amikor magma számára is sablonosnak tünik )- de ha vissza kell fognom magam és agyongondolni mit irok le és ki olvassa - akkor az már nem örömirás

      Törlés
  5. Ha bezárok, akkor meghivóssá teszem és nem lesz már nyitott, úgy értettem :-) de akkor tudom ki jár felém (vagyis úgy képzelem). Igaziból amikor napi 250en kattintanak, akkor az megrémit, az kész csődület - nem vagyok én sztár vagy ilyesmi. Meg látjátok, most is szinte csak azok az emberek irnak, akiket ismerek...

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is szeretem olvasni soraidat, nincs blogom, talán volt egyszer egy hozzászólásom, tehát ilyen téren sem vagyok túl aktív. De ha lehet olvasnálak továbbra is!

    VálaszTörlés
  7. Remélem ez egy rossz vicc, egy forró kávé mellett megbeszéljük :-D

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom, szoktam-e én kommentelni??? Én hivatalosan 2005-től, de gyakorlatilag 2007-től írok. Néha bennem is megfordul a bezárás gondolata, olykor az abbahagyás is, de aztán ezek tovatűnnek. Jó néha visszakeresni, hogy mik is történtek régen.
    A freeblogos bejegyzéseimet én még időben átmentettem, bár a képek nekem is eltűntek onnan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bea - téged ismerlek :-) nem is veled van a gond, hanem néha nagyon megugrik az olvasottság - olyankor felvillan, hogy bezárok vagy abbahagyom - bár én alapvetően optimista ember vagyok, hiszem, hogy mindenki csakis puszta kiváncsiságból jár ide...

      Törlés
  9. Én nemrég bukkantam csak a blogodra :)

    VálaszTörlés