2017. június 17., szombat

Áció, káció... vakáció!

Végre! újabb zsuffolt és eseménydús hetet tudhatunk magunk mögött : volt itt minden - ismét kaótikus program a gyerekeknek (és szülőknek) - azt hiszem szinte mindennel elégedett vagyok, már ami az iskolát illeti - de ezeket a programokat, a szülők idejének beosztását - na azt nem értem... és volt szülőértekezlet, Tihaméréknak szereplés, majd lovas-téma bemutató, évzáró... ha jól belegondolok minden délutánra jutott valami program, kivéve péntek... És felszusszantam a tegnap, hogy vége... és két óra múlva már unatkoztak :-D A sok jövés-menés mellett még mentek az itthoni dolgok is - elkészült végre a melegházunk váza - a fóliát majd csak jövőhéten rakjuk rá - addig kihasználjuk a beigért esőket az öntözés helyett :-) és persze megy a gyomlálás/kapálás is ezerrel - nem unatkoztam. Meg lesz junius 8-án érettségi találkozónk - és egy gyengébb pillanatban bevállaltam a kaja rendeléses oldalát - igy telefonálgattam, egyeztettünk, a fejenekénti hozzájárulás összegét állapitottuk meg... egyik osztálytársunk volt annyira kedves és felajánlotta a kertjét - igy kerti parti lesz. Vegyesek az érzelmeim, ami a találkozt illeti - varom is meg nem is, de nem akarok megfutamodni és lemondani. Majd meglátjuk hogy sikerül (és a tapasztalat szerint mindig job volt még eddig, mint amit reméltem. ebben bizom most is.
Viszont ismét az árammal hadakozunk meg a kúttal - valamiért mindig leüti a biztositékot egy idő után - nem volt egyszerü menet már az elején is, eddig úgy-ahogy müködött, most meg nem tudom mi van... mindenesetre a hévégén jön a kúttakaritó... de a tartalék vizünk vészesen fogy - onnan meg nem tudom mi lesz. És mesteremberek is lesznek holnap - készül a kiülőnk és vannak térkövek, amiket fel kell szedni és újrarakni, mert megsülyedt az egész. A következő nagy projektünk a nyárra pedig a kerti tó és a hozzá tartozó sziklakert lesz - ennek drukkolok leginkább, hogy meglegyen - hiszen ez egy, pont középen áthuzódó sáv, mely folyamatosan tele van gazzal - ideje lenne felszámolni már. Ennyi most egyelőre - és mutatom mivel múlatja Boró az időt :-)
 
PS. Láttátok a 'Szolgálólány meséje' cimü sorozatot? egészen friss, 2017-es az első évad - nekem nagyon tetszik... egészen rákattantam (és persze vasalgattam közben, hogy a munka is menjen)

8 megjegyzés:

  1. Szerintem biztos jó lesz az az érettségi találkozó, én is járok így nem egyszer, hogy közeledve a dologhoz elmegy tőle a kedvem, de mindig bebizonyosodik, hogy nagyon jó tud az lenni :)!
    A ház és az azzal kapcsolatos bosszúságok nagyon is ismerősek, nálunk is mindig van valami apróság és kevésbé apróság, már tél óta ezt játsszuk, eddig azt hittem, hogy a felújítás miatt főleg (ami biztosan benne van, mert már lassan el kell, hogy jöjjön ennek is az ideje), de ahogy olvaslak, kicsit megnyugodtam, hogy bizony új építésnél is megesnek hasonló dolgok, sajnos... A kerti tó és a sziklakert biztos nagyon szuper lesz, nem csodálom, hogy várod :)! Boró nagyon cuki azzal a kismacsekkal :) (képzeld mi is keresztszülei lettünk egy pici macsnak, majd írok róla :) ).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lesz :-) sokszor vagyok úgy vele, hogy nincs kedvem és mégis a végén nagyon jól érzem magam. A viz az elején sem volt egy könnyü téma - 44 m-es a kútunk és rengeteget stresszeltünk, hogy lesz-e vizünk, tudunk kőltözni vagy mégsem... most takaritják a kutat. És igen, mindig van valami tennivaló - az idén meszelni is akarunk... a macskás sztorit varoom :-)

      Törlés
  2. Hm nem, de utananezek. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta kivégeztem az első 10 részt - és rájöttem van hosszú filmes változata is - jobb hiján azt is megnézem...

      Törlés
  3. Jó VAKÁCIÓt a gyerekeinek magának hölgyem meg jó pihenés kívánok

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés