2017. május 2., kedd

Hogy is volt?

A múlt kedden indultunk be úgy igazából - a vakáció második fele minden volt, csak nem unalmas - inkább mozgalmas, eseménydús (és fárasztó is). De nagyon jó volt!!! én kimondottan élveztem most ezt a pörgést - és úgy láttam a gyerekek is. Kedden még eléggé fájt a gyomrom - érdekes, hogy cask addig amig otthon voltam, ha már elindultunk, akkor türhető volt : bár a tény, hogy négy napig kávét sem ittam, az mindent magyaráz... Szóval kedden délután kettő magasságában befutott egy hivás, hogy menjünk játszani Boróék osztálytársához : jó idő is lett arra, nem kellett senkit biztatni - röpke egy órás, drámai pillanatokkal tarkitott  ( az utolsó pillanatban Tihamér bekötötte magát az autóba és kiütötte Boró fogát) készülődés után el is indultunk. Jött még egy másik osztálytárs is - igy hét gyerek gyült össze : és indult a játék ( nekünk meg a traccsparti :-) és annyira jól sikerült délután let belőle : végül odakerült az Apuka is egy motorral és sorba motoroztak, talán ez volt az est fénypontja... Estét irtam, mert nyolckor indultunk haza :-) Szerda délután pedig szülinapi buliba vittük Tihamért, mi meg hármasban a két kicsivel meglátogattunk egy régi ovis barátot :-) Nem terveztük megvárni ott, de végül úgy alakult, hogy annyira jól érezték magukat csak estére keveredtünk haza. Boró kimondottan szerette a legkisebb babócát, Balázskát - még este is maradt volna - sőt, vállalkozott a tisztába tevésre is :-) Csütörtökön meg Tihamér osztálytársai jöttek... mit is mondjak : egyik leghuzósabb napom volt ... gondoltam, hagyom őket játszani, hogy lazuljanak egy kicsit, mielőtt leülünk feladatot irni... na ja : azt hittem elrobban a fejem, akkor ricsaj lett a végén - és egyszerüen nem tudtam leállitani őket : a macskákat lőtték vizipisztollyal! Szegény szelid, babusgatáshoz szokott macsekok meg cask néztek, hogy most mi van??? Meg pizzát sütöttünk, közben meg irtuk a projektet : ez úgy müködött, hogy amig éppen a kaját betettem a sütőbe és nyakoncsiptem egy gyereket, hogy irjon/rajzoljon már valamit - a többi meg körbe-körbe rohangált a nappaliban. Totál üresbe néztem ki a fejemből négy után, mikor hazaszállitotta Anyuka őket... De nem sokáig - Tihamér jött, hogy fáj a torka... meg vannak holmi kiütései is lassan két hete - igy azonnal pánikoltam : hátha skarlát! És irány az orvos! fél hétre volt időpontunk - szerencsére ez csak egy spontán, magától elmúló kiütés - és pluszba egy piros torok, ami nem volt a doktornéni szerint annyira vészes. Mindenképp lesz egy útunk a bőrgyógyászatra majd jövő héten - arra kaptunk időpontot, de reménykedek, hogy addig elmúlik. Közben meg nekifogtam részletekben a pince takaritásának is ... kirámoltam a száradt zőldségeket, átválogattam mindent - kihordtam a virággyökereket : dáliát, kardvirágot, kannavirágot,  elültettük a mangoldot, szalmavirágot, őszirózsát - mindezt persze hű segédeimmel karőltve - főleg Bulcsi volt nagyon aktiv, de ezt egyáltalán nem bánom. Viszont tokkal, vonóval ez a rendezkedés három napomat vitte el - igy most jóleső rend és tisztaság van. Mármint a pincében, mert máshol meg halmokban all a minden egyéb...
Volt még szombaton egy táncos szereplésünk - ez nagyon jól sikerült, városnapok is voltak, de szombaton nem igazán volt kedvem már mászkálni a három gyerekkel egyedül a tömegben - igy megigértük, hogy vasárnap majd megyünk és résztveszünk a gyerekek lovagi tornáján : késpességeket lehetett gyüjteni különböző ügyességi versenyeken és beválltani... mondanom sem kell, hogy nagyon élvezték és az1-2 órásra tervezett sétánkból hat órás lett. pedig hideg is volt, meg is fagytunk - mi ketten Apucival, mert ők a rohangálás közepette nem is érzékelték. A tegnapi nap meg nyugis készülődéssel telt - kimostam minden cuccot, ma vasalok és pakolok : holnap este meg irány Esztergom...
A projektiró csapat

És a táncos pillanatok



és végül egy kedvenc

1 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit :), nem mondom sűrű és tényleg pörgős napjaitok voltak, szuper vagy, hogy bevállaltad ezt a sok mindent :)! A gyerekek nagyon édesek és láthatóan élveztek mindent :).

    VálaszTörlés