2017. május 13., szombat

Folytatom ...

a negyedik nappal :-) Itt igazából gondban voltunk - a Millenárisra akartunk menni és a Vuk játszótérre... meg azért kacsintgattunk az Állatkert felé is - csak igazából emlékeim szerint Bogit nem igazán érdekelte ennyi idősen az állatkert, amikor itt voltunk - akkor be sem jártuk, mert egyszerűen nem volt vevő rá... viszont már a tavaly nyáron is emlegette (16 évesként :-) ... végül csak az állatkertbe mentünk : és milyen jól tettük, volt ott sok ohhh és ahhh... és Anyaaaa! elefánt! manguszták!!! gyere gyorsan!!! szóval : jó döntés volt :-) Mint ahogyan utána a Vuk játszótér is - meg ha már ott voltunk, akkor nem hagyhattuk ki a Gellért hegyi sétát sem :-)








 

Vuk játszótér
 






És a Gellért hegy


Keddre is voltak nagyszabású terveink : a Camponat vettük célba. Már a múlt nyáron eldöntöttem, ha ismét jövünk és gyerekekkel, akkor biztos megyünk a Csopá-ba... volt egy olyan megérzésem, hogy ez nagyon tetszene Tihamérnak... és : igen!!! egyik kedvence lett - de mit neki? nekünk, felnőtteknek is! alig lehetett kirobbantani őket onnan délután ötkor... mondjuk igaziból a Tropicariummal inditottunk, utána mentünk át a Csodák palotájába... mindkét program telitalálat volt! mint ahogyan az utána következő ebéd is :-)




Csopa






Szerdára igaziból fürdést terveztünk - de tekintettel a Tihamér fájó manduláira és Boró hasfájására (meg azért nekem sem lett volna jó a lábáztatás igy alig hat héttel a lábmütét után) - úgy gondoltuk, hogy inkább akkor kihagyjuk... de Apucinak volt pár elintéznivalója Pesten - és hogy mégse csak ennyivel (és az utazással) menjen el a nap - végül hazafele útba ejtettük az Ópusztaszer-i nemzeti parkot.











 
Délután fél hétkor indultunk és 700 km után, reggel fél négyre értünk haza. A gyerekek aludtak az autóba, de úgy döntöttem, hogy csütörtökön azért nem lesz suli - inkább pihenünk még egy napot. Viszont nekem két óra alvás után indulni kellett fogorvoshoz Boróval - és Bogi is úgy döntött, feláldozza magát és iskolába megy :-) És innen indult a visszarázódás a mindennapokba...
 

4 megjegyzés:

  1. Eeeez igen! Nagyon aktív napokat töltöttetek itt! Jól összeválogattátok a programokat.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez jutott eszembe, mint teidének, hogy milyen jól kihasználtátok ezt a pár napot itt nálunk :)! A gyerekek nagyon édesek, látszik, hogy élveznek mindent, külön jó, hogy Bogi még kapható állatkertezésre, mert nálunk Máté már 14 évesen sem nagyon adja erre a fejét :) ... A második turnusotok első napja a mi kedvenc és visszatérő programjaink közé tartoznak és csak most eszméltem rá, hogy ugyan a CSOPA-ba és a Tropicariumba már annyiszor terveztem, hogy elmegyünk Tomával is (Mátéval rengetegszer voltunk anno :) ), ráadásul kocsival 20 percre van tőlünk és valahogy mindig tologatom :), azt hiszem ezt most felülvizsgáljuk majd :) !

    VálaszTörlés
  3. Lányok! lehet öregszem, de én annyira kimondhatatlanul fáradt voltam - kellett azért két-három nap, amig 'hazaértem' szellemileg is...
    Teide - olvastam nálad, hogy most készültök a Csopa-ba... kiváncsi vagyok, hogy tetszik majd!
    Vivien : mindenki élvezte az összes programot - még Bogi is! ez egy tényleg jó kis előnyaralás volt, kár lett volna érte, hogy elmaradjon :-)

    VálaszTörlés
  4. Bocsi Teide / Kovtamánál olvastam :-)

    VálaszTörlés