2017. május 17., szerda

Ami utána van...

(nyaralás után), na azt utálom... Csütörtökön két óra alvás után mentünk Boróval a fogorvoshoz - reménykedtem, hogy tudok aludni napközben - de tudjátok, én terveztem... de annyira sikerült helyrerázódni, hogy ha lassan is, de azért haladtam : szétpakoltam, ruhákat átválogattam, MOSTAM... csütörtökön négyet, majd pénteken még kettőt... főztem is, bár aznapra csak karalábéleves és sajtos tésztát sikerült :-) És valahogy csütörtök óta nincs megállás... Vasárnapra sikerült kialudni magunkat, aznap nem is nagyon csináltunk semmit... ha a tortasütés, ebédfőzés nem számit. És szülinapot is köszöntöttünk : Anyum 69 lett ... Hétfőn Apucinak segitettem a dolgaival - igaz két-három órára hivott csak - egész nap lett belőle. A héten meg teljes programmal futunk már... de látszik már az alagút vége, már ami a sulit illeti - jövő hét lesz még egy full teljes hét - utána már csak déli 12-ig vannak, 16-án pedig kitör a vakáció! de ne fussak annyira előre : addig Tihamérnak lesz egy hét erdei iskola, a kicsiknek pedig szereplés és hasonló finomságok. Nekem meg itthon több szinten futnak a párhuzamos projektek :-) : megy a vasalás, el sem pakolom - a nappaliba van felállitva a vasalóasztal - ez az esti levezetés, fektetés után vasalgatok még 1-2 órát, de nem fogy, pedig sok mindent nem is vasalok. Virágozok, kertezek, gyomlálok - ezt is párhuzamosan csinálom a mindennel, amikor csak lehet, mert gyakran esik : például a tegnap kiraktam a szónyegeket, összepakoltam a szobákat... gondoltam enniadok a cicuknak... ha már kint voltam, körbejártam : és ott is ragadtam epret gazolni/kapálni... közben berohantam odapakolni az ebédet. Vissza. Takaritás majd csak délután, amikor ismét zuhogott. Amúgy még nem veteményeztünk semmit - csupa ideg vagyok, de nem tőlem függ. Voltam pénteken kertészetben is, vettem virágokat - csak valami fehér kellene és akkor ültetem őket össze.
Hétvégén meg kirándulni megyünk - és ahogy mostanában lenni szokott, ismét torlódás van : egy kétnapos túra, ottalvós, ahová szállást is kellet foglalni egy hónapja - és egy kisbakancsos, ami a héten jött be. Úgy látszik ez nem a mi évünk lesz, ami a kisbakancsos kirándulásokat illeti. De a csavar meg az, hogy Tatának is bejött valami a hétvégére, szóval kérdéses, hogy kivel maradnak a gyerekek. De megszoktam, hogy alakul minden - úgy, hogy jó legyen.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ismerős, de kitartás hozzá! Ezeket a kirándulásokat ti szervezitek csoportoknak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tagjai vagyunk jó pár kirándulós csoportnak - szóval mi is szoktunk szervezni - főleg családos kirándulásokat, kétnaposokat és mi is szoktunk menni mások által szervezett túrákra. Ez felnőtt túra és olyan helyre ahol még nem jártunk. És persze, hogy sajnálom, mert ez már a harmadik gyerektúra, amire nem jutunk el.

      Törlés
  2. Hát nem unatkoztok ti sem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem! :-) és megvolt a tegnap a Tihamér utolsó szűlőértekezlete : listát irtam, hogy ki, hová megy és mikor - kit hányra kell vinni és elvenni... ezek az utolsó hetek mindig ilyen zavarosak - örvendek, ha mindenki eljut mindenhová, nem felejtek el semmit.

      Törlés